|
Cor
10 settembre 2007
Seminari sobre la didàctica de l'alguerès a l'escola Primària
![]()
L'ALGUER - L'associació Òmnium Cultural de L'Alguer ha organitzat pel pròxim divendres 14 de setembre del 2007 un seminari sobre la didàctica de l'alguerès a l'escola Primària. Objecte i instrument de treball del seminari siguerà el llibre de text del Projecte Joan Palomba "Alguerès 1", coeditat l'any 2006 del Municipi de l'Alguer i de la Generalitat de Catalunya, a cura de l'Òmnium Cultural de l'Alguer. Després de la presentació i del salut de les autoritats, la coordinadora de l'obra, la dirigent didàctica Rosa Montero, del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, presentarà el llibre i n'il.lustrarà la metodologia didàctica aplicada. Successivament, les ensenyants M.A. Martinez i Carla Valentino, del Projecte Joan Palomba, realitzaran dues llicions pràctiques emprant com a exemples dues de les unitats didàctiques contengudes al llibre, estimulant la interacció dels mestres participants al seminari. L'activitat se tenguerà a la sala de la Fundació Siotto del carrer Marconi, de les 17,30h a les 20,30h. Tots los ensenyants de les escoles Primàries alguereses són convidats.
|
|
|

