|
P.C.
17 gennaio 2008
Centre Excursionista de l'Alguer a la Península del Sínis
![]()
L'ALGUER - Lo Centre Excursionista de l'Alguer per començar les activitats del 2008 propon una excursió, de dificultat baixa, a la península del Sínis, diumenge 20 de gener. L'apuntament és previst a les 7.45 a la plaça de la Pau, d'on se partirà en direcció Bósa. Arribats a la Iglésia paleocristiana de Sant Joan del Sínis, se deixaran les màquines. En allà començarà un itinerari a peu de sis hores que domina la Badia de Orestany i el siti arqueològic de Tharros i que conduirà a la torre de Sevo. Se preveu de tornar a l'Alguer a les 18.30. Se recomana de portar menjar al sac, aigua, roba i botes adequades. Les persones amb mitjà de transport se poden presentar directament al lloc de trobada, en aqueix cas la quota de participació és de 2€. En cas contrari la quota és de 10 € i és menester confirmar la presència a l'adreça electrònica cealguer@mesvilaweb.cat o al número següent: 348 28 36 126.
|
|
|

