|
Red
5 novembre 2005
El conseller primer viatjarà la setmana que ve a l’Alguer
Entre altres activitats, el conseller primer presidirà divendres 11 de novembre la tercera reunió de treball de la Comissió de seguiment del conveni de col•laboració per impulsar l’ensenyament del català a l’Alguer
![]()
L’ALGUER - El conseller primer de la Generalitat, Josep Bargalló, viatjarà al municipi de l’Alguer del 9 a l’11 de novembre, per presidir la reunió de la Comissió de seguiment del conveni per impulsar l’ensenyament del català a l’Alguer i per mantenir contactes institucionals amb diferents autoritats. L’acompanyarà el secretari de Coordinació Interdepartamental, Apel•les Carod. Entre altres activitats, el conseller primer presidirà divendres 11 de novembre la tercera reunió de treball de la Comissió de seguiment del conveni de col•laboració per impulsar l’ensenyament del català a l’Alguer. Aquest conveni el van signar el juliol del 2004 els departaments de Presidència i d'Educació de la Generalitat de Catalunya i el municipi de l'Alguer, amb l’objectiu de promoure l'ensenyament de la llengua catalana en l'àmbit de l'educació, atesos els lligams històrics, culturals i lingüístics amb la població sarda. En concret hi ha dues iniciatives en marxa, el projecte Palomba de classes de català a l'Alguer i el centre educatiu "La Costura", que té l’alguerès com a llengua base de l'aprenentatge. En el marc de la visita a l’Alguer, el conseller primer també mantindrà diferents trobades institucionals. Entre d’altres autoritats, Bargalló es reunirà amb el síndic de l’Alguer, Marco Tedde, i amb el president de la regió autònoma de Sardenya, Renato Soru.
|
|
|

