|
Cor
1 maggio 2006
Obra Cultural, dos concerts de música catalana
![]()
L’ALGUER - Organitzades de l’Obra Cultural de l’Alguer, amb el suport i la col•laboració del Municipi de L’Alguer se faran el dos i el quatre de maig dos concerts de música catalana. El primer concert se farà dimarts 2 de maig a ml’iglesia de Sant Francesc a les hores 21.00, cantarà “ Les Camilleres de Sallagosa” dirigit del mestre Germain Malé, el programa prevedeix l’execució de polifonia catalana. Primer de l’exhibició dels catalans el cor polifònic de l’Alguer, dirigit del mestre Ugo Spanu donarà la benvinguda amb un missatge de germanor cantant quatre cançons tradicionals alguereses. El segon concert serà del grup “Mariners del Canigó” dirigits mestre Roland Bruzy, que cantaran dijous 4 maig a les hores 19.00 a la Plaça Cívica amb un repertori d'havaneres i cançons tradicionals marineres. La iniciativa se col•loca en el programa d'intercanvis culturals programats de l’Obra Cultural de l’Alguer per la primavera del 2006.
|
|
|

